خرید اسپلیت

خرید اسپلیت

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

عضویت سریع
نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
ورود کاربران
نام کاربری
رمز عبور

تبادل لینک هوشمند






چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آخرین نظرات کاربران

خرید اسپلیت

اسپلیت جنرال دیجیتال 24000 یک کولر گازی مقرون به صرفه است که به دلیل قیمت مناسب و مصرف برق پایین از کیفیت بالایی برخوردار است. این نوع کولر گازی سرد و گرم بوده و همچنین دارای 3 تا 5 متر لوله مسی داخل جعبه می باشد.

هنگام خرید اسپلیت فاکتورهای زیادی باید در نظر گرفته شود. علاوه بر قیمت، میزان مصرف برق و کمپرسور آن نیز از جمله این موارد است.

لازم به ذکر است که اسپلیت اینورتر قیمت بالاتری نسبت به کولر گازی معمولی دارد. زیرا کولر گازی اینورتر قادر است 41 درصد در مصرف برق صرفه جویی کند. کولر گازی جنرال اسپلیت gnr-24dc یکی از کولر گازی های جدید و با کیفیت تولید شده توسط شرکت جنرال می باشد.

با توجه به ظرفیت 24000 نفری این اسپلیت سرد و گرم می تواند انتخاب مناسبی برای سرمایش فضا با مساحت 60 تا 80 متر مربع باشد. خرید کولر گازی کار ساده ای نیست. با افزایش قیمت هایی که شاهد آن هستیم باید در انتخاب انشعاب مناسب و میزان مصرف بهینه برق دقت زیادی داشته باشیم.

کمپرسور این اسپلیت ها را می توان قلب تپنده آنها نام برد که از نوع چرخشی بوده و عملکرد گرم و سرد را به خوبی انجام می دهد.


جنرال دیجیتال 24000

ویژگی ها ویژگی های کلی کولر گازی اینورتر
اسپلیت های جنرال اغلب دارای ویژگی های مختلفی هستند که عملکرد و کارایی کولر گازی را بهبود می بخشد. کولر گازی جنرال دیجیتال 24000 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و با بهره مندی از امکانات مختلف، استفاده از اسپلیت جنرال سرد و گرم را آسانتر و دلپذیرتر کرده است.

اسپلیت 24000 دارای ویژگی هایی از جمله قابلیت تنظیم جهت باد به سمت بالا یا پایین و چپ یا راست می باشد که با این ویژگی ها می توانید جهت باد را به سمت مورد نظر تنظیم کنید تا باد خنک مستقیما به سمت شما می وزد.

دلیل استفاده از گاز R410 در اسپلیت جنرال دیجیتال 24000
شرکت جنرال محصولات خود را با انواع گازی R22 و R410 عرضه می کند. در کشورهای پیشرفته استفاده از گاز R22 به دلیل اثرات مخرب آن بر محیط زیست ممنوع است. به همین دلیل گاز R410 جایگزین شده است که ترکیبی از گاز R125 و R32 و به نسبت 50 درصد است. به دلیل نقطه جوش بسیار پایین این گاز، خنک کنندگی خوبی دارد. نقطه جوش 51 درجه زیر صفر بسیار کمتر از گاز R22 با نقطه جوش 40.8 درجه زیر صفر است.

چرا کولر گازی دیجیتال جنرال 24000
اسپلیت دیجیتال جنرال 24000 که از گاز R410 استفاده می کند، می تواند تا 60 درصد در مصرف برق صرفه جویی کند.
گاز R410 باعث می شود کمپرسور کولر گازی عملکرد بهتری داشته باشد و خنک تر عمل کند.
در مقایسه با گاز R22 به شارژ کمتری نیاز دارد و آنتالپی بالاتری دارد.
عمر و عملکرد سیستم های تهویه و اجزای مختلف آنها را افزایش می دهد.
مزایا و قابلیت های ویژه جنرال دیجیتال اسپلیت 24000 با گاز R410
همانطور که گفته شد محصولات این برند دارای کیفیت مطلوب، عمر طولانی و طراحی بسیار زیبا بوده و قیمت مناسب تری نسبت به رقبای خود مانند گری، جنرالل و ال جی دارند.

این کولرهای گازی از جمله اسپلیت جنرال دیجیتال 24000 با گاز R410 با توجه به نوع کمپرسور و نوع گاز مبرد مصرفی در آنها برچسب انرژی A را دریافت کرده و مصرف انرژی آنها تا 60 درصد کاهش یافته است.

اسپلیت دیجیتال 24000 جنرال با گاز R410 مجهز به سیستم نظافت اتوماتیک بوده و با استفاده از فیلترهای ضد میکروبی و آنتی باکتریال هوای محیط را از هرگونه آلودگی و میکروب پاک می کند و هوا و اکسیژن را به دور از هرگونه گرد و غبار و میکروب پاک می کند. آنها به فضا تزریق می شوند.

یکی دیگر از تکنولوژی های روز دنیا که در این کولر گازی ها استفاده می شود، فناوری تیغه های ضد خوردگی است که در برابر زنگ زدگی، خوردگی و سایر آسیب ها مقاومت بالایی دارند.

4 ویژگی دیگر جنرال دیجیتال اسپلیت 24000
در ساخت و طراحی این کولرها از قطعات با کیفیت و زیبا استفاده شده است.

با توجه به ظرفیت گرمایش، توان باد می تواند بین 10 تا 25 متر متغیر باشد که برابر با استانداردهای جهانی فعلی است. همچنین طراحی شبکه های یونیت داخلی این کولرها به گونه ای است که جریان هوا را در هر 4 جهت به طور یکنواخت پخش می کند و در هر لحظه فضا را خنک می کند.

طراحی و اجزای این کولر گازی ها این امکان را فراهم می کند که حداکثر صدای خروجی حتی در بالاترین سطح توان از 45 دسی بل فراتر نرود. و از آنجایی که کولرهای گازی با صدای کمتر از 50 دسی بل به عنوان کولر گازی بی صدا معرفی می شوند، این کولرها در دسته کولرهای گازی بی صدا قرار می گیرند.

از دیگر ویژگی های این کولر گازی دیجیتال جنرال می توان به نصب آسان و قابل تغییر، حالت خواب، تغییرات دما دیجیتال، ریموت کنترل و تایمر برنامه اشاره کرد.




می پسندم نمی پسندم
نویسنده : |
تاریخ : سه شنبه 10 خرداد 1401 ساعت : 6:29
بازدید : 461

مطالب مرتبط

    نظرات

    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه: